Онлайн події. За ними майбутнє?
Івент в онлайн не піде однозначно, але гібрид буде існуватиме.
- Ми довго вирішували для себе, чи ми робитимемо онлайн заходи і прийшли до того, що з поточною реальністю, це єдиний вихід вижити.
Будемо відверті, івент індустрія зараз лежить на лопатках і намагається з усіх сил піднятися на ноги. Дивлячись на всі зміни в нашому житті, важливо зрозуміти, що ніхто не може сказати на 100%, що на нас чекає в майбутньому. Цілком можливо, що ця реальність - наше майбутнє. Ласкаво просимо в епоху подій онлайн. - Доступніше.
Складаючи бюджети онлайн заходів, ми побачили, що такі події коштують набагато дешевше, тому що можна відмовитись від багатьох нюансів. Левова частка бюджету йде на маркетинг події, студію та знімальний процес (пряма трансляція). - Ділові чи розважальні заходи?
У такому форматі добре себе показали ділові події, тренінги, конференції та шоу. Для розваг, квестів та свят такий формат однозначно не підійде. Емоції передати у такому режимі важко, а інтерактив із учасниками стає складним. - Так все ж таки, офлайн або онлайн?
Важко відповісти однозначно. Люди за своєю природою бунтарі. Наша команда довгий час не визнавала цієї реальності. Як можна зробити захід на екрані? Але як виявилося на практиці, все справді можливо і навіть виходить дуже незвично та цікаво. - Що зрештою?
Замислитись і спробувати є сенс однозначно. Після завершення всіх карантинних заходів від офлайн заходів ми не втечемо, це факт. Так що гібрид онлайн та офлайн – це майбутнє івент індустрії. Не розслабляємось, працюємо та адаптуємося під реальність яку ми маємо.