Як зміняться БТЛ заходи в майбутньому
Спойлер: на нас чекають якісні промо активності.
- Максимально цільова аудиторія + якісна комунікація
Оскільки масові івенти перетворюються на більш камерні - кількість аудиторії звужуватиметься з кожним днем, а це означає, що в певних випадках, на події будуть присутні справді зацікавлені гості. Відповідно, право на помилку відсутнє. Промо персонал повинен бути підготовлений на 100%, дизайн повинен бути таким - що запам'ятовується, посил - яскравим. - Забуваємо про промоутерів "низького" якості
Більше ми не побачимо хлопчиків і дівчаток, що роздають листівки. Давайте дивитися правді у вічі, все це минуле століття. Зараз важливіше справити враження на емоційному рівні, а листівка зі знижкою вже не справляє належної реакції. - Емоції – ось основний козир BLT заходів
Оскільки населення планети Земля майже рік перебувала у процесі боротьби з пандемією, емоції - те, що потрібно зараз. І якщо грамотно підійти до цього питання, можна дуже вдало сфокусувати увагу на бренді та створити теплі враження. - Інтеграції з ТБ та діджитал рекламою
Оскільки люди більшу частину перебували в цифровому світі, вихід із карантину приємно здивує всіх і коли життя на планеті знову заграє яскравими фарбами, у полі зору з'явимося ми, івент агенції та створимо чудові інтеграції цифрових історій та персонажів у реальному світі. Це буде круто. - Підсумок
Найближчим часом ми побачимо кардинальні зміни у сфері промо заходів. Грамотна комунікація, естетика, імідж та ефективність – стартовий список критеріїв, які цікавитимуть бренди майбутнього.